zaterdag 3 november 2018

Newborn Rosalie

Vanochtend begon ik opnieuw met een pasgeboren baby. Rosalie werd op 11 september geboren en drie jaar geleden mocht ik ook haar grote zus Charlotte fotograferen en later nog eens toen ze bijna 1 jaar werd. 
Rosalie is een prachtig mooi meisje met een bijna porseleinen huid. Ze was ook heel rustig en lief. Grote zus Charlotte kwam een tikkie verlegen binnen met de opmerking dat ze echt niet op de foto zou gaan. Toen ik zei, oh joh, dat hoeft ook helemaal niet. Je hebt er gewoon geen zin in he en dat geeft niks. Toen werd ze stil, want die opmerking verwachtte ze helemaal niet. Haha... zo grappig he, kleine kinderen.

De grootste verrassing was dan ook dat de tweede foto van deze preview een van de eerste foto's is die ik schoot. Meteen toen ik Rosalie neerlegde, kwam Charlotte erbij, vrijwillig. Na een paar foto's zei ze, ben ik nu klaar? En dat herhaalde zich iedere vijf tot tien minuten. Geweldig!!

Het was mij weer een genoegen om dit leuke gezin voor de derde keer te mogen fotograferen. Bedankt voor het vertrouwen.




  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten