zaterdag 22 september 2018

Groepsreportage familie Weerdesteyn

Vanmorgen mocht ik de familie Weerdesteyn fotograferen. Quirina en Reinier zijn al een aantal keer in mijn studio geweest, alleen dit keer namen ze ook de rest van de familie mee. Althans de familie van Quirina's kant dan. Het was een verrassing voor oma Annie. Zij wist vanochtend nog van niets! Ze wist alleen dat ze zich mooi moest aankleden. Ik heb trouwens wel gelachen hoor. Ik wilde een foto schieten van oma Annie alleen, maar ze wist zich even geen houding te geven. Dus ik zei doe maar zoiets (hand achter je hoofd, hand in je zij, modellenpose)... geintje natuurlijk. Maar tot mijn verbazing deed ze het echt met een grote lach op haar gezicht. En die foto vind ik stiekem zo leuk geworden, dat ik het niet kon laten om juist die foto erbij te doen.

Achterkleinkinderen Caitlin en Daisy deden hartstikke goed mee over het algemeen. Ze zijn natuurlijk nog klein en met zoveel mensen valt er veel aandacht te verdelen, dus ze hadden uiteraard niet elke minuut van de shoot zin om mee te doen, maar dat is heel normaal. Tussendoor hebben we echter de leukste foto's kunnen schieten. Lekker spontaan vooral.

Kleine Caitlin was aan het einde van de fotoshoot niet meer bij mij weg te krijgen. Ze wilde steeds op schoot en knuffelen. Super schattig echt. Daisy was nog een tikkie eenkennig, maar ook dat hoor bij de leeftijd.

Maarrrrr.... tot de volgende keer weer!!

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten