vrijdag 14 september 2018

Combi 1 Desiree, Richard en Aimée

Vanochtend mocht ik opnieuw een fotoshoot verzorgen voor Desiree, Richard en Aimée. De eerste was een zwangerschaps fotoshoot, toen mocht ik ook hun toen nog babytje Aimée fotograferen en een jaar later fotografeerde ik haar cakesmash fotoshoot. 

Nu is Desiree opnieuw zwanger en ze verwachten een zoontje deze keer. En ik mag het alweer vastleggen, ik voel mij vereerd. 
Kleine Aimée is inmiddels twee jaar en een heerlijke gezellige nieuwsgierige kleine peuter. Ze ontdekt en wandelt wat rond. Op de juiste momenten is ze er bij of we verzinnen iets waardoor het voor haar leuk is om er bij te zijn. Ik ben benieuwd hoe het straks zal gaan als haar baby broertje erbij is, want ook dan ben ik er om het gezin opnieuw vast te leggen.

Maar voor nu mag ik jullie alvast deze vier foto's laten zien.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten