zaterdag 8 september 2018

Daley is 1 jaar geworden

Precies een week geleden vierde Daley zijn eerste verjaardag en ongeveer een jaar geleden fotografeerde ik hem voor het eerst. Toen hij met zijn moeder de studio in kwam keek hij erg de kat uit de boom. Hij zat mij aan te staren en wist niet zo goed wat hij ervan moest denken. Maar hij ontdooide vrij snel.

Zodra ik ging fotograferen schrok hij zo erg van de flits dat ik al snel besloot om zonder flits verder te gaan. Gelukkig kan dat dankzij de daglichtlampen in mijn studio.

Eerst heeft hij een poosje met mama gespeeld en toen langzaamaan begon hij zelf te spelen en te kruipen. Toen ik besloot de stoel erbij te pakken was hij echt los. Want nu kon hij hier tegenaan klimmen en dus staan. Hij vond het geweldig.

Maarrrr eventjes hoor... hebben jullie die wimpertjes al gezien?? Oh wat prachtig! Wat een mooi mannetje is dit.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten