dinsdag 4 september 2018

Nina is alweer drie jaar!

Zaterdag mocht ik ook Nina nog een keertje fotograferen. Drie jaar is ze zondag geworden! En ieder jaar vanaf dat ze geboren is mag ik haar fotograferen. Zo leuk is dat toch, ik kan het wel blijven zeggen.

Nina kwam in eerste instantie wel een beetje verlegen binnen, maar zodra ze de studio inliep had ze een "oh-ja....momentje"! Heerlijk om te zien. Meteen ging ze spelen, met de boekjes en de auto's.

Het thema van de dag was vooral roze.... licht roze, fel roze, zacht roze... heerlijk, want het is ook mijn lievelingskleur!

Nina is een ingetogen maar vrolijk meisje. Niet uitgesproken uitbundig maar een beetje een 'kat uit de boom kijker' en dat deed ze ook bij mij, al was het weer snel beklonken. We speelden wat, giechelden wat en alle reserveringen waren verdwenen als sneeuw voor de zon. We hebben samen heerlijk gelachen en leuke dingen gedaan en dat mocht ik dan allemaal weer vast leggen. Ik heb echt zo'n leuke baan! Oh ja... en de volgende keer dat ze komt, is ze niet meer alleen... hoe leuk is dat!

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten