dinsdag 2 oktober 2018

Cakesmash Luuk

Vanmiddag zag ik Luuk weer. De laatste keer dat ik hem zag toen was hij nog een baby. Nu wordt hij volgende maand alweer 1 jaar. En omdat er leuke uitnodigingen verstuurd gaan worden wilden zijn papa en mama een leuke cakesmash fotoshoot doen. En ik ben de uitverkorene om dit te mogen uitvoeren met heel veel hulp van kleine Luuk, want die dook er toch wel heer erg lekker in hoor!

Nu had hij ook een taart weliswaar zonder suiker, maar met een enorme lading blauwe kleurstof, waardoor hij als een smurf de fotoshoot weer uit kwam!  Ook na een warm bad ging nog niet al het blauw van zijn lichaam, maar hij heeft heerlijk zitten genieten van vooral van de blauwe creme dus. Wat een super leuk mannetje en wat een prachtige ogen heeft hij. De "echte" foto's laat ik nog niet zien, maar deze teaser kan ik wel alvast plaatsen!

Bedankt dat ik weer bij deze mijlpaal in jullie gezin mocht zijn Stephan en Mylaine.

https://www.in2pictures.nl/c-3380366/cake-smash-fotoshoot/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten