dinsdag 4 september 2018

Tweeling newborn Milan en Sarah

En als laatste mocht ik zaterdag afsluiten met de tweeling Milan en Sarah. Als er iets is wat ik leuk vind om te doen dan is het tweeling-baby's fotograferen. Ik geniet van het samenspel tussen de twee hoe klein ze ook zijn. Niets is te veel. Je kunt ze tegen elkaar aan leggen, over elkaar heen neerleggen en ze vinden niets erg. Ze zijn tenslotte niets anders gewend toen ze nog in mama's buik zaten. 

En dat gold ook voor Milan en Sarah. Ze waren zo lief allebei. Sarah wilde vooral alles meemaken en haar momentjes pakken. Ze was wel moe maar slapen bewaarde ze voor na de shoot. Milan was echt heel rustig en relaxt. Hij viel wel in slaap en zelfs zijn wiebelende zus die tegen hem aan lag maakte hem niet wakker. Sterker nog, zijn rust maakte Sarah ook rustig, waardoor ze een poosje lang heerlijk tegen elkaar aan hebben liggen kroelen. Zo ontzettend schattig. 

Hun moeder had leuke mintgroene en roze accessoires meegenomen. Heel subtiel maar ontzettend leuk en bij elkaar passend. Dat maakte het voor mij niet moeilijk om dingetjes te verzinnen. Wat heerlijk als mama's zo meedenken.

Oh ja... wist je al dat een tweeling fotoshoot bij mij niets meer kost dan een eenling fotoshoot. Is gewoon inbegrepen in de prijs. Sterker nog tot 6 personen is inbegrepen in de prijs. Dus ook eventuele broertjes of zusjes mogen altijd mee.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten