dinsdag 4 september 2018

Newborn Brent - Nathalie, Sebastiaan en broer Tobias

Afgelopen zaterdag was een mooie dag. Ik mocht deze dag maar liefst 3 newborns en 2 iets oudere kindjes fotograferen! Als eerste begon ik met het pasgeboren broertje van Tobias, genaamd Brent! Twee weekjes oud nog maar en al zo'n mooi en wijs koppie heeft ie. En dat heeft hij niet van een vreemde want hij lijkt als twee druppels water op zijn grote broer. Papa en mama zullen de foto's van Brent en Tobias goed moeten archiveren anders komen ze er later nooit meer uit, wie wie nou precies is.... haha!

Tobias is trouwens een heerlijk ondernemend mannetje, hij ontdekt de hele studio en neemt daar heerlijk zijn tijd voor. Veel momenten met zijn broertje waren er niet, maar die heb ik toch weten te creëren, want ik ben niet voor één gat te vangen natuurlijk. Ik liet eerst Tobias lekker zijn gang gaan en verzon wat spelletjes. Uiteindelijk vond ik iets wat hij leuk vond en dat was heerlijk ploffen op het zachte kleed wat op de grond lag (het kleed was uiteraard leeg, broertje kreeg op dat moment de fles).  Super leuke foto's kwamen daaruit. Ter plekke bekeek ik de foto's en toen hoefde ik alleen nog maar Brent op de juiste plek neer te leggen en zodoende ontstond de eerste foto waar Tobias en Brent toch samen op staan. Hij vind zijn broertje trouwens echt wel leuk hoor, want Brent kreeg af en toe een kusje of een aai, maar dat waren hele snelle momentjes.

Kleine Brent was echt super rustig, hij vond het allemaal wel best. Af en toe gaf hij aan dat hij even wilde kroelen met papa of mama, wat dan meteen weer hele leuke foto's opleverde. Maar over het algemeen was hij heel kalm en makkelijk te fotograferen. Ik heb ook de mooie kleine details nog mogen fotograferen, zoals ik dat bij Tobias destijds ook deed. Wat heerlijk om gezinnen terug te zien komen, dat betekent heel veel voor mij!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten