zaterdag 26 augustus 2017

Gezinsreportage Mylaine, Bjorn, Jay en Gaia

Vandaag mocht ik beginnen met een gezin wat ik al eerder gefotografeerd heb. Het gaat om het gezin van Mylaine en Bjorn. De vorige keer was het gezin alleen nog met z'n drieën. Nu hebben ze er naast zoontje Jay een dochtertje bij genaamd Gaia.
Gaia is pas 1 jaar geworden en dus was het tijd voor nieuwe gezinsfoto's. In de fotoserie lag de nadruk op Gaia, omdat Jay toen hij 1 jaar werd ook een eigen fotoshoot heeft gedaan. Maar natuurlijk hebben we Jay en Gaia ook samen gefotografeerd en het complete gezin mag natuurlijk ook niet ontbreken.

De fotoshoot ging hartstikke goed. Gaia is een heerlijk beweeglijk klein meisje. Ze klimt en klautert nu al heel veel en dat terwijl ze nog geen eens zelf kan lopen. Dat belooft wat. Jay is een echt man, hij vind zo'n fotoshoot eigenlijk niet zo veel aan, maar ondanks dat doet hij wel enorm zijn best. En stiekem wil hij toch wel steeds even met zijn zusje spelen. En dat komt mij dan wel weer heel goed uit. De foto's zijn hartstikke leuk geworden.

Schattige lachebekkie Gaia mocht ook nog even in haar verjaardagsoutfit op de foto. Lekker roze allemaal inclusief roze tule rokje en roze twinkel achtergrond. Ik zei tegen Mylaine, geniet er maar van dat ze nu in het roze op de foto staat, want ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit niet haar lievelingskleur gaat worden. Zij wordt was zo'n heerlijk buitenspel-bomenklim meisje... ik ben benieuwd. We gaan het zien over een paar jaar.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten