vrijdag 18 augustus 2017

Combireportage deel 2 met Daphne, Thomas en Milan

Vandaag fotografeerde ik Daphne en Thomas opnieuw. Een paar maandjes geleden waren ze ook bij mij in de studio voor hun zwangerschapsfotoshoot en omdat zij de combireportage hebben geboekt zijn ze nu terug voor hun newbornreportage. En dat is altijd zoooo leuk! Nu kon ik eindelijk het kleine mannetje zien wat zich al die tijd in mama's buik had verstopt.

Het is geworden een lekker beertje met prachtige oogjes, lange wimpers, veel haartjes en hij kan mooie gezichten trekken. Toen ik naar hem keek terwijl hij in de maxi cosy lag trok hij een "sippe lip", haha, ik moest er wel een beetje om lachen. Hij kan ook zijn hoofdje zo kantelen dat hij een heerlijke dubbele kin laat zien, hij kan goed fronsen (heeft hij van papa begreep ik) en hij kan al een beetje lachen. Maar hoewel Milan heel erg tevreden was vanmiddag, heeft hij zijn lachje niet laten zien. We hebben wel heel veel prachtige blikken van hem gekregen. Slapen wilde meneertje namelijk niet. Hij vond het allemaal veel te interessant. Hij keek zo eens rustig om zich heen en gaf geen kik.
Milan was vandaag een voorbeeldige baby, behalve dan dat hij niet wilde slapen, maar dat geeft helemaal niets aangezien hij verder gewoon heel blij en tevreden was.

De foto's van dit mooie mannetje gaan alleen naar de ouders, dus zullen jullie mij op mijn woord moeten geloven! Haha..

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten