vrijdag 18 augustus 2017

Gezinsfotografie met Bas, Monique, Vicky en Lars

Gisterenmiddag fotografeerde ik het gezin van Bas en Monique. Hun dochter Vicky van 7 jaar en zoontje Lars van bijna 9 maanden waren de stralende sterren van deze fotoshoot. Vicky is echt zo'n heerlijke meid met van die prachtige blauwe ogen (net als papa) en een mooie bos krullen. Zij helpt mij zo goed en is super lief voor haar broertje. Ze gaat maar wat graag met hem op de foto. Ze geniet er zichtbaar van.
Kleine Lars met zijn diep bruine ogen (net als mama) lacht om elk geluidje wat ik maak, dus dat is makkelijk! Hij vind alles grappig en zelfs als ik even niet tegen hem praat gaat hij ineens heel overdreven naar mij lachen alsof hij mijn geluidje mist. Zo komisch echt. Hij betovert mij met zijn enorme grote donkere kijkers.

Dit gezin was voor mij heel makkelijk te fotograferen, omdat alles eigenlijk een beetje vanzelf ging. Lars had net geslapen en was daardoor hartstikke fit, Vicky was een fantastisch goede grote zus. Ik kon haar alles vragen en ze vond alles leuk. Appeltje Eitje dus... haha...

Check deze eerste drie foto's van dit leuke gezin.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten