zondag 20 augustus 2017

Combi deel 1 met Wilgo, Dama-Joy en Jordyn

Zo'n twee en een half jaar geleden fotografeerde ik de eerste zwangerschap van Dama-Joy en Wilgo. Een superleuke reportage waarin konijn Suki een hoofdrol speelde. Helaas is Suki er niet meer, maar er komt wel een nieuw gezinslid bij. Dama-Joy en Wilgo verwachten namelijk hun tweede kindje.

Naast dochtertje Jordyn verwachten ze nu een zoontje. Wat ontzettend leuk is dat toch altijd, dat je de hoogtepunten van verschillende families op de voet kunt volgen op deze manier.
Jordyn fotografeerde ik vlak na de geboorte al thuis, zodat ik hun geboortekaartje kon maken. Ook nu zal dat weer het geval zijn. Daarna komen ze ook nog een keertje naar de fotostudio voor een officiƫle fotoshoot. Wat heerlijk weer.

Jordyn was al een beauty toen ze pas geboren was, ze had toen al een enorme bos donker haar. Nu is ze al vaak bij de kapper geweest en heeft ze met haar twee jaar lange haartjes waar menig mama jaloers naar zal kijken. Daarbij is ze ook nog eens enorm fotogeniek. Ze neemt verschillende poses aan (waar ik echt niet om gevraagd heb, maar die ze zelf verzint) waardoor de ouders ook een beetje met hun mond vol tanden zich staan af te vragen waar dit ineens vandaan komt... haha! Dit is precies de reden waarom ik het zo leuk vind om kinderen te fotograferen. Ze voelen zich thuis, gaan hun gang en verrassen iedereen in de ruimte. Ze wikkelen iedereen zo om die kleine vingertjes van ze. Jordyn was daar wel het toppunt van. Wat een heerlijk kind.

Ik kan niet wachten om haar straks samen met haar broertje te kunnen fotograferen!

Lieve Dama-Joy en Wilgo, bedankt dat ik dit weer voor jullie mocht doen! En tot snel.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten