woensdag 25 juni 2014

Newborn reportage Liselotte

Wat een leuk gezin had ik vandaag in de studio. Het waren oude bekenden. Ik was degene die hun eerste zwangerschap mocht fotograferen en toen Thomas net geboren was mocht ik ook hem fotograferen. Vorig jaar zijn ze getrouwd en ook bij hun huwelijk mocht ik de fotograaf zijn. Kort na de bruiloft werd Judith opnieuw zwanger en nu is ze net bevallen. Tijd voor een nieuwe reportage met Judith, Marijn, Thomas en zijn kersverse zusje Liselotte! Heel erg leuk om gezinnen op deze manier te volgen.

Liselotte is net als Thomas destijds een flinke baby van ruim 8 pond. Maar dat is haar niet aan te zien, ze is in mijn optiek gewoon een mooi klein poppetje. Thomas zit in zijn 'nee-fase' en was niet echt van plan om op de foto te gaan. Maar met wat trukendozen is het toch weer gelukt. Er is soms wat photoshop bij nodig, maar lukken zal het!

Liselotte was zo lief, zij heeft veel geslapen en als ze wakker was dan wilde wel graag even haar speentje. Maar dan werd ze weer rustig en viel gewoon weer in slaap. En dan die donkere haartjes, niet rood net als mama en Thomas, maar donker. Een beetje verbaasd waren papa en mama wel toen ze dat zagen, maar wat niet is kan nog komen, want ik denk dat het snel lichter zal worden, de highlights zitten er al in! Hoe dan ook een plaatje is ze... zo mooi!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten