zaterdag 7 juni 2014

Kinderreportage met Giovanni en Luca

Giovanni en Luca presteerden het vanochtend om mij voor een uitdaging te stellen... deze twee mannetjes kwamen behoorlijk uitgelaten binnen en normaal gesproken is dat wel vrij snel weer over, maar vandaag niet. Dit olijke duo rende de studio door mij met de illusie achterlatend dat het zo wel klaar zou zijn! haha...
Maar .... mij krijg je zomaar niet klein, met een flinke dosis geduld en aftasten van mijn kant om te vinden wat hen triggert was het toch voor elkaar. We hebben even gestoeid met z'n drieën, wat gekletst en hier en daar wat onderhandeld. En ja dan verbaas ik soms ook mezelf met de foto's.

Want echt de foto van deze twee schattige mannetjes in de autobanden had ik op mijn camera nog niet gezien. Ze staan er echt voorbeeldig op en daar ben ik heel erg blij mee. En dan Luca als clowntje... daar smelt je toch van! Veel plezier met jullie vaderdagcadeautje!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#Baby-_&_kinderfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten