donderdag 30 januari 2014

Schoolopdracht Shaelyne

Shaelyne ken ik al heel haar leven, aangezien ik al met haar vader en moeder bevriend ben vanaf de middelbare school… dus toen ze mij om hulp vroeg voor een fotografie opdracht voor haar school, twijfelde ik geen moment.

Ze zit op de beautyschool en moet daarvoor allerlei leuke opdrachten uitvoeren. Dit keer moest ze drie modellen stylen en opmaken. De eerste in Twiggy stijl, de tweede naturel en de derde glamorous. Na de styling moesten ze ook nog gefotografeerd worden, zodat Shae zelf degene was die de volledige fotoshoot moest regelen… zij bepaald de volledige styling en ik hoef alleen maar te klikken.

Dat heeft ze perfect gedaan, de modellen zagen er top uit en Shaelyne wist wat ze wilde. Goed gedaan meid! En bovendien nog een compliment voor de modellen, want zij hebben dat toch maar even gedaan vanavond!

Talentjes…




Geen opmerkingen:

Een reactie posten