woensdag 8 januari 2014

Fotoshoot feestje met high tea voor Chemène

Chemène komt uit Rhoon en zij heeft nog vier van haar beste vriendinnen uitgezocht om met haar samen haar verjaardag te vinden. Het grappige is dat er in dit groepje twee bruidsmeisjes zaten die ik op een bruiloft dus al eerder gefotografeerd heb, super leuk! Al duurde het wel even voordat ik erachter was voordat ik doorhad waar ik Evy van kende... ik wist 100% zeker dat ze al een keer voor mijn lens had gestaan, maar toen ik haar vroeg of ze al eerder in de studio was geweest zei ze nee... en dat klopt ook, want een bruidsreportage vind niet plaats in de studio en de bruiloft is al weer even geleden.

Maar vandaag gaat het om Chemène  ze heeft een rustig groepje uitgekozen en veel trek hebben ze niet.... ze zijn te veel bezig met het omkleden, optutten en fotograferen. Geen trek dus... nou ja... we hebben maar wat meegegeven toen ze weer naar huis gingen. Maar even hoor... wat een beauty's waren dit vandaag! Echt 5 prachtige meiden, die super goed konden luisteren en zelfs opruimen deden ze als vanzelfsprekend... wat een voorbeeldige meisjes! Mijn complimenten hoor meiden... jullie staan er geweldig op!


http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten