zaterdag 4 januari 2014

Baby/Kinderreportage met Riva en broer Noah

Riva is bijna jarig en mag dan 1 kaarsje uitblazen...  het woord hoera kent ze in ieder geval al, want als je dat roept gaan gelijk haar beide armpjes de lucht in. Riva heeft een broer van 13 die heel erg lief voor haar is. Hij weet wat ze leuk vind en doet moeiteloos alles wat hem gevraagd wordt.

Iedereen in dit gezin heeft prachtige heldere blauwe ogen, wat de foto's nog mooier maakt vind ik altijd. Ik ben dol op blauwe ogen.... Riva moest in het begin nog wel een beetje wennen. Lachen daar had ze niet zo'n zin in en kusjes geven is ook niet haar hobby. Nee, Riva weet heel goed wat ze wil en dat laat ze dan ook prima weten. En dat is dan weer heel prettig voor mij, want dan weet ik direct wat ze wel en niet leuk vind. Ze is trouwens heel lenig want ze zat regelmatig zo'n beetje in een spagaat, zo schattig!

Helemaal fan ben ik zelf van foto 3 en 4... need I say more???

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten