woensdag 15 januari 2014

Fotoshoot feestje Benine

Benine een meisje met een naam die ik nog niet eerder heb gehoord. Maar Benine is net zo mooi als haar naam al beloofd. De meiden komen lichtelijk hysterisch binnen en dat wordt er niet minder van als ze mijn kleedkamer zien, welke vol hangt met kleding, glitterhakken en spiegels met lichtjes. Maar al snel krijg ik ze weer rustig zodra over de eerste golf van enthousiasme heen zijn. Ik leg ze uit wat de bedoeling is, waardoor ze nu helemaal zitten te wippen op het puntje van de stoel… haha! De eerste ronde zouden ze denk ik liever over slaan, maar gelukkig was die maar kort.
En dan ja hoor… eindelijk…. ze rennen de kleedkamer in om de mooiste creaties uit te kiezen en dat lukt meer dan prima.

Benine wil in eerste instantie graag krullen, maar nadat ik mousse in haar haar heb gedaan en het geborsteld heb, kijkt ze in de spiegel en ziet haar prachtige stijle haar. Ze besluit direct om het gewoon zo te houden. Dus maak ik het nog een beetje stijler met de stijltang en wanneer ze haar tiara op krijgt is de metamorfose compleet….. wauw… wat is dat toch elke keer weer heerlijk om mee te maken!

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten