vrijdag 24 januari 2014

Combi reportage deel 1 - Quirine en Remie

De zwangerschap van Quirine is er eentje voor in de boeken... maar dan niet eentje voor in een sprookjesboek zeg maar... helaas. Soms valt zwanger zijn gewoon niet mee. Om toch een positieve draai te geven aan deze overigens zeer gewenste zwangerschap heeft ze afgelopen zomer al een afspraak bij mij gemaakt. Dan was er iets om naar uit te kijken! Inmiddels gaat het een stuk beter dan in het begin en vandaag was de dag om de foto's dan ook eindelijk te gaan maken.

Omdat Quirine zelf ook graag fotografeert wisten Quirine en Remie heel goed wat ze wilden, ze hadden volop voorbeelden opgezocht en we hebben er met elkaar echt een hele leuke reportage van gemaakt. Eén dingetje was Quirine vergeten... haar spijkerbroek... das pech maar gelukkig was Remie zo lief om deze maar even thuis op te halen. Ik ben vast begonnen met foto's van Quirine zonder broek... haha!

Lieve Quirine en Remie, ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie de rest van de zwangerschap als heel positief kunnen ervaren en ik hoop daar een kleine bijdrage aan te hebben kunnen leveren vandaag.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten