woensdag 8 januari 2014

Newborn thuis reportage in Spijkenisse met Faye

Ohhhh vanmiddag heb ik in Spijkenisse een klein meisje mogen fotograferen. Deze kersverse papa en mama wilden heel graag gewoon thuis hun dochter gefotografeerd hebben en we hadden al eerder een datum willen plannen, maar ik zat gewoon vol en we waren ook nog een weekje weg, dus kon ik niet eerder dan vandaag.
Maar het was het wachten waard, want wat een prachtig poppetje zeg... oh ja... en een recordbreker! Ik zal nog eens adviseren om witte kleding aan te trekken... tja, dat wordt biotex. Sorry hoor Mark en Bianca, maar dit had ik ook niet verwacht! haha...

Maar als jullie de foto's zien dan zijn jullie denk ik alles weer vergeten, want ze ziet er zo mooi uit... leuk dat jullie mij gekozen hebben om jullie meisje te fotograferen.

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten