zaterdag 16 maart 2013

Zwangerschapsreportage Marieke en Rene

Marieke is 30 weken in verwachting en heeft een zwanger/baby combifotoshoot cadeau gekregen en dat is natuurlijk een fantastisch mooi en persoonlijk cadeau. Dat betekent dat we vandaag haar zwangerschap gefotografeerd hebben en dat ze straks met de baby nog een keer terug komt en dat ze de dus de beide fotoshoots niet hoeft te betalen. Wat een heerlijkheid voor dit jonge stel. Een beetje raar is het wel als je binnenkomt en dat het dan ineens allemaal om jou draait. Een beetje onwennig maar er van overtuigd dat ze het toch wel graag vastgelegd wil hebben, al kijkt ze nog meer uit naar de babyreportage. En dat begrijp ik dan wel weer. Maar wat doet ze het ongelofelijk makkelijk. Ze heeft een hele mooie uitstraling en dan die ogen van Rene... ik was even van mijn apropos en zomaar mijn verhaal kwijt. Dat heb ik niet vaak, maar heb wel echt een zwak voor mooie ogen en wat een kijkers heeft hij zeg, ongelofelijk. Maar goed, dat was zo weer weg hoor, maar het is dan natuurlijk heel makkelijk om een foto te kiezen die mijn verhaal een beetje onderbouwd... oordeel zelf zou ik zeggen! haha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten