zaterdag 16 maart 2013

Fotoshoot Feestje Britt

Britt uit Giessenburg is vandaag met 5 vriendinnen bij mij om haar verjaardag te vieren. Morgen is ze echt jarig en vandaag ook al een klein beetje... Britt is een prachtig meisje wat niet van rokjes houdt, maar wel van make-up en mooie kleding. Ze vinden het superspannend en ontzettend leuk allemaal en naar mijn idee hebben ze van elke seconde genoten. Althans zo om de vijf minuten was er wel eentje die riep hoe geweldig ze het allemaal vonden, natuurlijk gevolgd door de vraag of ik hier woon (die vraag wordt altijd gesteld, waarschijnlijk omdat ze hier allemaal wel willen wonen). Het is soms best angstig voor moeder om haar dochter van 10 te zien transformeren in een beginnende puber, dat snap ik best. De haren in de krul, make-upje op, mooie kleding en als finishing touch killer heels!!! Tja, daar krijg je het soms wel een beetje benauwd van. Maarrrrr als je ze dan in de laatste ronde weer heerlijk los ziet gaan met gekke kleding, en pruiken dan zijn we weer gerust gesteld en gaan ze uiteindelijk als gewone 10-jarige meisjes weer naar huis... Maar ze vonden het heerlijk voor een uurtje!!!! Dat kan ik je wel vertellen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten