zaterdag 30 maart 2013

Sanja en Nedo

Ruim een jaar geleden gaf Sanja een fotoshoot cadeau aan haar zus Vanja die toen in verwachting was. Nu is ze zelf in verwachting en dus komt ze nu voor haar eigen fotoreportage. Ze vind het wel spannend en is absoluut niet fotogeniek, vind ze zelf dan... Ik ben het daar absoluut niet mee eens, want ze heeft mij enorm verrast met een aantal super mooie foto's. Ze moest even loskomen, maar toen ging het dan ook wel heel erg goed. We hebben mooie en leuke dingen gedaan en ze ging echt helemaal happy, tevreden en vol zelfvertrouwen naar huis. Maar wel lichtelijk vermoeid, want de fotoshoot ging zo goed en snel dat de adrenaline nogal hoog zat, maar zodra ze ging zitten en tot rust kwam stortte ze naar mijn idee een beetje in. Dus heb ik een avondje rust voorgeschreven... voor zover ik dat kan beïnvloeden dan... haha!! Veel plezier alvast met je voorproefje Sanja... je weet dat dit nog niet de mooiste zijn, maar die komen later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten