zaterdag 16 maart 2013

Familie Kreugel

Trouwe fans en vaste klanten had ik vandaag in de studio. De familie Kreugel welteverstaan, ik heb deze familie al verschillende keren ontmoet (prive en in de studio). Maar dat heeft er alles mee te maken dat 1 van de kinderen Kreugel, Gerard, mijn zwager is... Daarnaast heb ik de gezinsleden van zijn zus Judith al meerdere malen gefotografeerd, haar kinderen, honden en paarden hebben allemaal al voor mijn camera gestaan. En het kleinste gespuis van de familie Kreugel (Juriaan, Gabriël, Jurre, Olav en Abel)heb ik ook al een keertje gezamenlijk mogen fotograferen. Maar vandaag was speciaal. Deze fotoshoot was een cadeau voor de trouwdag van Wim en Annemarie. Zij mogen vandaag met het hele gezin op de foto en dat is inmiddels een flink gezin geworden. Drie kinderen en hun echtgenoten/echtgenotes en hun kinderen. De dieren hebben we maar achterwege gelaten, die pasten er niet meer bij. Het ging ontzettend goed en de kinderen werkten heel goed mee. Maar de meest geweldige foto's heb ik geschoten toen ik de jongens een vrijbrief gaf om te stoeien met elkaar. Elke keer op de derde tel moesten ze naar mij kijken en tot mijn grote verbazing deden ze dat alle vijf zomaar... heerlijk toch!! Het zijn echt mijn favorieten van dit jaar geworden, jammer dat ik net mijn folder "kinderfotografie" net af heb, want deze twee stoei-foto's hadden er niet in misstaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten