zaterdag 9 maart 2013

Fotoshoot Feestje Stephanie

Stephanie of liever gezegd haar moeder heeft besloten om met een groepje van 4 meisjes te komen voor haar verjaardagsfeestje. En dat was best een goede keuze, want nu hadden we alle tijd voor de meiden om lekker te tutten en nu konden ze ook een keertje met z'n tweeën op de foto. Normaal gesproken doen we dat nooit, omdat je dan veel te veel combinaties krijgt. Het waren vier hele leuke en ongelofelijk enthousiaste meiden. En Stephanie voelde zich ook echt helemaal fantastisch, vooral op het moment dat de rollers uit haar haar gingen en er echt een prachtige bos krullen tevoorschijn kwam! Nog even een tiara in haar haar en klaar... Na de laatste ronde waren de meiden zo lekker los dat ze spontaan besloten om mij te overladen met alles wat ze verzameld hadden, ik kreeg een hoed op, boa om, slang om mijn nek, waaier in mijn hand... heel leuk dat ze zich zo vrij voelen bij mij! Ik vond het alweer erg gezellig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten