dinsdag 19 maart 2013

Kleine slimme Meie

Meie is een ongelofelijk verbazend meisje... ze is vandaag jarig en ze is twee jaar geworden. Maar ze is zo wijs en ze praat zo duidelijk, daarbij is ze ook nog een heel vrolijk meisje, dat ik er alleen maar blij van kon worden om haar te fotograferen. Ze zingt niet "hansje pansje kevertje" of "in de maneschijn" maar liever Britney Spears en Will I am met Scream and Shout!! Ik heb echt in een deuk gelegen. Daar kwam nog bij dat ze mij gelijk al leuk vond en dat is voor mij vooral heel erg fijn en leuk! Oke, K3 met handjes draaien was toch ook wel leuk en verstoppertje spelen vond ze geweldig. Ze was in de studio met haar papa en mama en haar oma. Het was ook niet de eerste keer dat ik Meie fotografeerde, ik heb Meie's moeder al eens gefotografeerd toen ze zwanger was en Meie toen ze bijna drie maandjes oud was. Meie staat ook in mijn folder baby fotografie en ze herkende haarzelf nog ook, grappig toch! Kijk baby Meie!! Haha...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten