zondag 10 maart 2013

Baby Aedyan Alberto

Was ik toch bijna vergeten om de tweede fotoshoot van gisteren online te zetten. En wat voor eentje, de fantastische Aedyan Alberto van 6 maanden oud mocht ik fotograferen. Een prachtig bos krullen, geweldige ogen, oneindig lange wimpers en ga zo maar door... wat een geweldig mannetje, ik heb mij behoorlijk uitgesloofd om dit mannetje aan het lachen te krijgen en ja, het is me gelukt. Maar je moet niet vragen hoe, meestal was het door toedoen van zijn papa of mama dat er een lachje verscheen, maar ik ben in ieder geval schor door het gebruik van mijn hoge stemmetje en heb daar een partij gek zitten doen en dan blijft Aedyan mij strak en bloedserieus aankijken!! Geweldig toch... Maarrrrr.... het is niet voor niets geweest, zijn lach is gevangen en als Aedyan gaat lachen dan gaat het de zon schijnen en is de lente stiekem toch al begonnen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten