dinsdag 8 september 2020

Newbornshoot Veerle

 Afgelopen zaterdag was weer een als vanouds leuke dag in de studio. Ik begon met een geweldige newbornreportage van goede bekenden van mij. Dat is altijd leuk om te doen. Ik ken ze al een aantal jaar en fotografeerde ze al heel vaak, van hun bruiloft tot aan familie en babyshoots en cakesmashes. Zo leuk. Nu hebben ze een tweede dochtertje genaamd Veerle. Een prachtig klein meisje met een net zo'n prachtige naam. Haar grote zus Bente oogt nu ineens zo groot naast dat kleine meisje. Met haar blonde krullen en guitige lachje steelt ze op veel foto's de show. Haar zusje krijgt de nodige knuffels en kusjes en de verlegenheid die er voorheen nog wel eens was is nu totaal verdwenen. 

Toen ik haar vroeg om mij even te helpen het handje van haar zusje vast te houden deed ze dat ook meteen. Ze pakte het handje precies lang genoeg vast zodat ik deze foto kon maken. Zo schattig altijd en wat lijkt Bente's kleine handje dan toch al groot. Het was weer zo leuk om te doen en de foto's uit deze serie zijn ook wel echt heerlijk geworden. 

Dank jullie wel dat ik dit weer mocht doen.

https://www.in2pictures.nl/c-4703433/newbornfotografie/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten