maandag 10 augustus 2020

Saar!

 Afgelopen zaterdag mocht ik Saar fotograferen. Zij is het zusje van Nola, weten jullie nog het prinsesje in de sprookjesfoto met het hertje, waar ik allerlei diertjes in had gephotoshopt? Nu is Saar bijna jarig en dus is het haar beurt voor een fotoshoot. Saar is geen prinsessenmeisje, maar een wat stoerder meisje. Bij het kiezen van een leuke achtergrond werden alle roze achtergronden heel snel geskipt. Ze houdt niet van gedoe met haar haar of van getut. Armbandjes en kettingen zijn wel leuk en mooie kleren ook, maar niet al die poespas. Ze is wel net zo'n open meisje als haar grote zus. Ze zit nu al vol verhalen en is niet verlegen. Een eigen willetje is er ook, maar dat vind ik altijd wel goed bij meisjes. Die mogen best een beetje van zich af bijten is mijn mening. Jongens ook trouwens hoor...

De eerste foto bij deze blog was de eerste foto die ik schoot in deze fotoshoot en die was dan ook meteen in de roos. Toen wist ik al dat het goed ging komen. Die fonkelblauwe ogen, de mooie lach en de kuiltjes in haar wangen. Wat een schatje ook weer zeg. 

Dus mensen, maak kennis met SAAR.

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten