woensdag 30 september 2020

10 jaar in2pictures.nl fotografie

Tien jaar geleden nam ik de sleutel van mijn eigen fotostudio in ontvangst. Op de Gadering betrok ik een kleine ruimte boven de sportschool. Geheel onbevangen en met een gezonde spanning ben ik gestart. Mijn man Patrick is altijd de commerciële in van ons tweeën geweest, hij ziet kansen en pakt ze met beide handen aan. Hij zag hoe ik al jaren met passie met fotografie bezig was, de ene cursus na de ander volgend. Hij was degene die mijn eerste set studio lampen voor mij kocht en hij is degene die de stap naar een eigen studio heeft gezet. Uiteraard stond ik er volledig achter maar ik vind dat soort dingen toch altijd heel spannend. Dank je wel schat dat je mij altijd weet te enthousiasmeren en dat je het beste in mij naar boven haalt.

Patrick ontwierp een logo, folders, raamstickers, autostickers, alles werd uit de kast gehaald nog voordat er een cent was verdiend. Maar hij had vertrouwen in mij en in wat ik kon, meer dan ik hoor overigens op dat moment. Want mijn hemel wat was dat spannend. Nu had ik betalende klanten en dan MOET je natuurlijk presteren en ik moest mezelf ineens fotograaf gaan noemen, heel gek was dat. Dankzij alle reclame die Patrick maakte en de inmiddels door mij opgezette Facebookpagina werd ik gevonden en kwamen de eerste klanten.

En weet je waar ik nu zo onwijs trots op ben??? Dat diezelfde klanten die toen als eerste door de deur stapten dat nog steeds doen! Zij waren en zijn blij met mijn werk en ja, dat maakt mij trots. Mijn droom kwam uit 10 jaar geleden. Nog nooit in mijn leven heb ik zo hard en zo veel uren in de week gewerkt als dat ik nu doe en waar vriendinnen het rustiger aan gaan doen ben ik niet te stoppen. Het creatieve brein wordt continue getriggert door nieuwe mogelijkheden, nieuwe technieken, nieuwe plannen.

Een paar jaar na de start van de studio ben ik voorzichtig gestart met het geven van een workshop basis digitale fotografie en inmiddels is er een goed gevuld jaar-programma vol met fotografie workshops en excursies. Zes jaar geleden verhuisden we naar Winkelcentrum Zalmplaat waar mijn studio en een workshop-ruimte vorm kregen en het ging goed, heel goed! Inmiddels was de spanning eraf en begon een redelijk zorgeloos bestaan, totdat..... 

Ja, we weten het allemaal, begin dit jaar wat mijn FEESTjaar had moeten zijn kwam er een klap die niet harder aan had kunnen komen. Corona, een pandemie, de hele wereld in lock-down en totaal op zijn kop. Van de een op de andere dag viel mijn inkomen weg en gingen de lasten door. Zorgeloosheid maakte plaats voor angst, paniek en onzekerheid. Inmiddels staan we aan de start van een tweede golf van deze verschrikkelijke pandemie en is het wederom onzeker. Maarrrrrr...

Ik ben er nog, ik ben gezond, ik ben gemotiveerd en ik ben niet te stoppen!! Dus gaan we gewoon feesten!! En ik hoop dat jullie met mij mee doen, want eerlijk is eerlijk, zonder jullie geen bedrijf!! Zonder mijn trouwe klanten kan ik wel stoppen, zonder jullie, mijn trouwe volgers op Facebook en Instagram kan ik het niet. Jullie geven mij zoveel positieve feedback en daardoor kracht dat ik simpelweg niet denk aan stoppen. Daar wil ik jullie allemaal heel erg hartelijk voor bedanken! DANK JULLIE WEL!!

Oktober Feestmaand is gestart en ik nodig jullie uit om mijn sociale media te blijven volgen en je in te schrijven voor mijn nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van de nieuwtjes die er te melden zijn. Als we niet in levende lijve kunnen feesten dan maar online! 

Ik zeg.... HOERA voor mij en mijn man en HOERA HOERA HOERA voor in2pictures.nl fotografie!! Ik hoop dat er nog heel veel jaren bij mogen komen!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten