dinsdag 22 september 2020

Kiki wordt bijna 8 jaar

 Over een poosje wordt Kiki alweer 8 jaar!! Zo leuk hoe de kinderen meegroeien met mijn bedrijf. Kiki staat de afgelopen jaren vaak op de foto met schattige jurkjes, bloemen en romantiek ten top. Maar ja.... als je 8 jaar wordt dan komt er op een zeker moment een omslag. Het mocht allemaal wel wat stoerder. 

Er vloog 1 roze ballon weg uit de tros en eigenlijk hoefde die ook niet terug van haar. Rood is nu meer haar kleur, zo leuk om te zien hoe dit soort dingen zich ontwikkelen. De locatie is ontzettend leuk en ik houd hem in mijn achterhoofd voor de mini summer shoots volgend jaar. Aangezien die dit jaar niet door gingen moet ik volgend jaar wel uitpakken en dit lijkt mij een leuk plekje. Dus daar ga ik mij eens in verdiepen om te zien of dat ook mogelijk is.

Voor nu genieten we nog even van de leuke, vrolijke en stoere foto's van de achtste verjaardagsfotoshoot van Kiki!! Genieten jullie mee??

https://www.in2pictures.nl/c-4703437/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten