woensdag 9 september 2020

Familie van Velzen

Afgelopen zaterdag mocht ik nog een ander voor mij bekend gezin fotograferen. Opa en Oma wilden wel weer eens een update van de foto die ik een paar jaar geleden maakte. Toen waren de kleinkinderen nog een stuk kleiner. 

Met zes prachtige blonde kleinkinderen, vier meisjes en twee jongens voelen ze zich terecht rijk! Het is een prachtig stel bij elkaar en ik snap dat je dit graag wilt vastleggen. De vraag was om niet te statig te fotograferen en aangezien chaos wel bij mij past was dat niet zo'n probleem. Het helpt natuurlijk heel erg dat de kinderen heerlijk meewerkten om die chaos te creƫren, een georganiseerde chaos wel te verstaan, want ze volgenden stuk voor stuk precies mijn vragen op. Heerlijk om mee te werken hoor dit clubje.

Bij de tweede foto was mijn voorstel om een "hoopje" te maken, maar niemand wilde onderop en dus dook opa op de grond en binnen een halve minuut had ik een perfect "op z'n Rotterdams hoopie" mensen op de grond van de studio liggen!! Het was voor opa wel een tikkie lastig om ook nog leuk te lachen met zes dolle kids op zijn rug maar ik vind dat hij het er nog aardig vanaf brengt. Voor oma was mijn vraag om het iets rustiger aan te doen en er een kroegfoto van te maken en ook dat was geen probleem. Hoe heerlijk is dat!! 

https://www.in2pictures.nl/c-4703439/groepsfotografie/






Geen opmerkingen:

Een reactie posten