vrijdag 7 december 2018

Newbornreportage Tim

Vanochtend begon ik de dag met een klein mannetje genaamd Tim. Hij is het babybroertje van Julia. Dit gezin komt uit Schoonhoven en hoewel ik best vaak gasten van ver heb, vind ik het toch elke keer weer een eer als mensen de moeite nemen om bijna een uur in de auto te zitten om bij mij foto's te komen maken. Ik bedoel er zijn tegenwoordig fotografen zat en als je er dan toch uitgepikt wordt omdat er goede verhalen verteld worden dan word ik daar blij van, want dat is waar ik voor werk! Mensen blij maken is het leukste wat er is.

Blij zijn Joseline en Roel al, met de geboorte van hun zoontje Tim is hun gezin weer een stukje completer. Ze hebben al een prachtige dochter genaamd Julia. Zij komt wat verlegen de studio binnen en even lijkt het er op dat ze ook niet zomaar zal bijdraaien, maar het tegendeel is waar. Ze ziet haar broertje liggen in een zacht dekentje en eigenlijk wil ze er vrijwel meteen naar toe. In het eerste kwartier schiet ik dus al een aantal geweldig lieve kus en knuffel foto's. Geweldig om te zien hoe flexibel kinderen zijn en hoe snel ze op het gemak zijn.

Tim begint wat huilerig, dus al vrij snel mag hij lekker even drinken en dat blijkt de truc want daarna is hij weer hartstikke vrolijk. Ik kan een aantal mooie foto's schieten terwijl hij wakker is, maar als we hem in slaap proberen te krijgen blijkt hij een vechtertje. We besluiten hem aan te kleden en dat hielp, in no time had papa hem in slaap gewiegd en zodoende konden we ook nog een geweldige slaap serie schieten. Kortom, dit was weer een leuke shoot! En geweldig leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten