zaterdag 8 december 2018

Tweeling Rémar en Davira

Vandaag mocht ik net als ieder jaar de tweeling Rémar en Davira fotograferen. De eerste keer dat ik dat mocht doen toen waren ze net geboren en nu zijn ze alweer 6 jaar oud. Sinds vorig jaar is ook Goldendoodle Dibbes erbij.
Normaal gesproken zijn deze fotoshoots een en al chaos en lachen gieren brullen, maar vandaag kon ik duidelijk merken dat ze groot worden! Ik heb het zelf ook een stuk rustiger aangepakt en dat werkte erg goed. Geen springen en dansen meer maar gewoon duidelijke gesprekjes hadden we en dat ging heel erg goed. Dat krijg je wanneer kleine kindjes groter worden.

Dibbes is nog wel echt een soort puppy, die was helemaal hyper toen hij de studio in kwam, maar zodra we de riem afdeden en hij even lekker kon snuffelen was ook dat snel over. We hebben in verschillende settings gefotografeerd van vrolijk groen, naar helder blauw en fleurig lenteachtig naar op en top winter met kerstboom! Die laatste laat ik nog even niet zien, maar die zijn wel erg leuk geworden.

Lieve Claudia en opa, het was mij weer een genoegen dat ik dit weer mocht doen. Het ging zo goed en relaxt. Tot volgend jaar!

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten