zaterdag 1 december 2018

Megan 2,5 jaar

Vandaag mocht ik Megan opnieuw fotograferen. Ik fotografeerde de zwangerschap, Megan als kleine baby en Megan toen ze 1 werd. Nu is ze 2 jaar en loopt al aardig richting de drie. Ze is een heerlijk eigengereid pittig klein dametje, maar daarnaast ook zoooo super schattig en bloedmooi!
Maar echt... die ogen zo blauw, om in te verdrinken... prachtig echt.

Haar vader en moeder wilde graag foto's van haar op de schommel met de bloemenachtergrond. En zo schoot ik vandaag aan de start van de winter wederom een heerlijk lenteachtig plaatje!

Nu heb ik alleen een dilemma, want welke foto is nou het leukst. Degene waarop ze recht in de lens kijkt of degene waarop ze een beetje schuin omhoog kijkt. Ik kon niet kiezen, dus post ik ze beide.

Maar ik ben wel benieuwd, waar gaat jullie voorkeur naartoe? 1 of 2?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten