vrijdag 7 december 2018

Newborn Riley

En ik sloot vandaag af met nog een super schattige baby, genaamd Riley. Riley is 14 oktober geboren dus voor sommige fotografen geen newborn meer. Voor mij maakt het helemaal niets uit hoe veel dagen, weken of maanden een baby oud is, schattig zijn ze toch wel.
En deze theorie bewees Riley vandaag als de beste. Ze begon slapend en omdat ik verwachtte dat ze snel wakker zou worden en waarschijnlijk niet nog een keer in slaap zou vallen besloot meteen na binnenkomst te beginnen. Zelfs het welkomst gesprekje sloeg ik over. Ik legde haar in een poppenbedje met een schattig hemeltje erover. Knuffeltje in de hand en ze sliep als een roos in haar prinsessenbedje.
Daarna werd ze inderdaad wakker en kreeg ik de kans om haar mooie ogen te bewonderen en haar enorm lange krullende wimpers. Wauw, wat een jaloersmakende ogen heeft Riley. Na even fotograferen werd ze toch wat huilerig en de vraag was stoppen of doorgaan. Het leek erop dat ze moe was, maar ze zou vast niet weer in slaap vallen. Qua tijd zaten we goed aangezien we al snel begonnen waren dus besloten we het even af te wachten. En ja hoor, ze viel gewoon weer in slaap. Daardoor konden we haar in een echte babypose met de handjes onder haar hoofdje neerleggen, beentjes opgetrokken, alles erop en eraan.... toch heerlijk hoor!! Wat een voorbeeld fotoshoot was dit zeg. Geweldig!

En ik weet zeker dat paps en mams dolblij zullen zijn met de foto's van hun prinsesje.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten