dinsdag 8 mei 2018

Groepsreportage familie Huizer

Afgelopen zaterdag heb ik vier fotoshoots verzorgd, waarvan ik er twee kan plaatsen. De eerste reportage was een groepsreportage voor de familie Huizer. Stephan en Mirjam fotografeerde ik al eerder dit jaar (of was het eind vorig jaar) met hun gezinnetje. De wederzijdse families waren toen zo enthousiast over de foto's dat de ouders van Stephan en de ouders van Mirjam ook beide een fotoshoot wilden doen met hun volledige gezin.
De ouders van Stephan waren dus afgelopen zaterdag aan de beurt, de anderen komen ergens in juli.
Cock en Anneke wilden graag losse spontane foto's van de groep, er waren wat leuke voorbeelden meegenomen waar we mee aan de slag gingen. De tijd ging snel en de fotoshoot verliep heel soepel.

De voorproefjes spreken voor zich denk ik. Als afsluiting hebben we Anneke en Cock nog even samen gefotografeerd op een zwarte achtergrond, wat wel een heel mooi plaatje is geworden vind ik. Hun blik is geweldig, ze stralen!
Veel plezier alvast met jullie voorproefjes, de rest volgt later!

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten