dinsdag 22 mei 2018

Gezinsreportage Jaqueline, Maarten, Loïs en Vince

En afgelopen zaterdag mocht ik nog een gezinsreportage maken. Het leuke was dat dit was met Jaqueline en Maarten. Hun bruiloft was mijn eerste "test" bruiloft waar ik voor betaald kreeg om te fotograferen. Ik vond het enorm spannend, maar het ging ontzettend goed en ik wilde ook gelijk meer. 

Dat meer fotograferen dat is zeker gelukt, inmiddels heb ik al 8 jaar mijn eigen bedrijf en met succes. En Jaqueline en Maarten hebben inmiddels twee prachtige kinderen genaamd Loïs en Vince. Zij waren er helemaal klaar voor en vooral Loïs vond het allemaal prachtig. Als een waar fotomodel poseerde zij voor de camera. Geweldig om te zien. Maar ook stoere Vince kon er wat van. Hij ging super stoer op een stoel zitten zodat ik een hele gave foto van hem kon schieten. Maar dollen konden ze ook en ook op commando! Haha... Spontane foto's wilde papa en mama het liefst, nou dat kan... 

Thanks Loïs en Vince voor de gezelligheid en Jaqueline en Maarten, leuk om jullie weer even te zien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten