zaterdag 12 mei 2018

combi1 Priscilla, Wouter, Jaycelynn

Gisteren begon ik met de fotoshoot van Priscilla, Wouter en hun dochtertje Jaycelynn. Haar vorige zwangerschap en newbornreportage mocht ik ook maken en nu wordt nummer twee verwacht en opnieuw mocht ik de foto's maken. 

De vorige keer maakten we een super leuke pin-up zwangerschapsfoto met een knalroze achtergrond en dit keer mocht het wat stoerder! Rode houthakkershemden waren het thema, want ja, dit tweede kindje is een jongetje. Wat ontzettend leuk weer.

Het kamertje van de baby is in Tipi-stijl en daarom namen ze wat accessoires uit de babykamer mee en tja, dan blijk ik gewoon een tipi in huis te hebben. Die hebben we dus voor de gelegenheid maar eventjes neergezet.

Jaycelynn deed hartstikke goed mee waardoor we erg leuke foto's hebben kunnen maken. Nu is het wachten op de volgende fotoshoot. Ik heb er nu al zin in.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten