dinsdag 15 mei 2018

Combi 2 Angela, Jim, Jailey en Jacky

Zaterdag mocht ik aftrappen met een gezin wat ik vaker mag fotograferen en dat vind ik altijd zo leuk!! De eerste zwangerschap van Angela mocht ik vastleggen, de newbornshoot heb ik verzorgd, de cakesmash, de kerstfoto's en even geleden de tweede zwangerschap en nu dus de newbornreportage van het tweede dochtertje van Angela en Jim. Jailey was eerst en nu heeft ze er een zusje genaamd Jacky bij. Twee stoere namen en dus ook twee stoere meiden.

Papa Jim wilde -net als bij de eerste zwangerschapsstoot- graag een foto waarbij hij opgedrukt op de grond was met zijn meisje op zijn rug. Jailey lag op haar zij bij deze foto, maar Jacky dacht, wat papa kan dat kan ik ook. Ze mag dan nog maar net 5 weekjes oud zijn maar opdrukken kan ze als de beste. Je ziet haar echt haar best doen om haar hoofdje omhoog te houden. Zo schattig, zeker wanneer ze op de brede rug van haar papa ligt.

De fotoshoot ging ontzettend goed. Jailey was lekker beweeglijk en ontzettend aan het uitproberen, maar daarnaast was ze heel erg lief voor haar kleine zusje. Op het laatst kwam de oma en overgrootoma van Jailey en Jacky nog even langs en zodoende konden we de fantastische handenfoto schieten van een oud en een jong leven in één plaatje gevangen. Ik houd daar zo van. Dit soort foto's zijn zo waardevol om te hebben.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten