zaterdag 24 maart 2018

Nou 2,5 jaar

Noud is bijna 2,5 jaar en dat betekent dat het weer tijd is voor zijn half jaarlijkse fotoshoot! Iedere keer als Noud komt dan weet ik dat het feest wordt en dat het anders als anders zal zijn.
Deze keer wist ik al dat er een draaitafel zou komen en dat ze iets zouden knutselen voor hem.....

Nou, laat dat knutselen maar weg. Want paps heeft een volledige DJ-booth gebouwd voor zijn zoon! Hoe geweldig is dat! Op de booth de naam van DJ-Noud en een professionele draaitafel inclusief verlichting. Ik wist effe niet wat ik zag, maar wist meteen dat het weer geweldig zou worden. Maar dat het zo tof uit zou pakken had ik niet gedacht. Het was even nadenken over de belichting, maar dat had ik gelukkig vlot onder de knie.

Tja, en dan kun je wel leuk zo'n DJ-Booth bouwen en meeslepen naar mijn fotostudio, dan moet je dus nog maar hopen dat je zoon zin heeft om mee te doen! Zeker wanneer ze twee jaar zijn. Maar dat was (zoals gewoonlijk) voor Noud totaal geen probleem. Hij stond op zijn kruk achter de draaitafel met kinderliedjes op zijn koptelefoon te draaien aan de knoppen alsof hij Tiƫsto zelf was. Wat een heerlijk kind is het toch.

Op een bepaald moment zijn we maar gestopt en gaan opruimen, maar zelfs tijdens het opruimen bleef Noud op zijn kruk staan. Wat een lekker kind!!
En wat ben ik super blij met deze foto's. Wat een heerlijk aanvulling op mijn portfolio. Maarrrrr mensen, mocht je dit ook willen. Dan zul je zelf aan de bak moeten, want ik heb geen draaitafels of discolampen. Wat ik wel heb gekregen is de achtergrond! Dus die kun je wel gebruiken tijdens een fotoshoot.

De vraag is nu alleen.... wat doen we de volgende keer??? Want hier komen we geloof ik nooit meer overheen!

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





3 opmerkingen:

  1. May your life be filled with love and peace with your newest arrival!
    Awesome photography, awesome blog, all perfection, You are the best!, I love photography too and here are some newborn baby photography in Delhi at affordable price.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. “A baby will make love stronger, days shorter, nights longer, bankroll smaller, home happier, clothes shabbier, the past forgotten and the future worth living for.” Your blog have amazing photography, and blog presentation, lovely blog, here is the Newborn and Maternity Photography In Delhi
    Preserve your pregnancy memories in the form of maternity Photography

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a very nice blog. Your uploaded photographs are pretty amazing. They all are looking so beautiful because of the lovely shots. Thanks for sharing these sweet memories with us.One of the greatest titles in the world is a parent, and one of the biggest blessings in the world is to have parents to call mom and dad. Here is New Born Photography in Noida at an affordable price

    BeantwoordenVerwijderen