vrijdag 9 maart 2018

Combi deel 2 met Ingrid, Anco en Kim

Gisteren mocht ik ook nog de kleine lieve Kim fotograferen.

Kim werd met negen pond geboren, wat het voor haar moeder een pittige bevalling maakte. Maar dit kleine poppetje is zo ontzettend schattig dat papa en mama helemaal verliefd zijn. Met haar kuifje, haar prachtige gezichtsuitdrukkingen, kleine handjes en voetjes en haar echt té lieve lach snap ik dat heel goed.

Kim deed het echt geweldig gisteren. Ze kwam slapend binnen en werd na een poosje wakker. We toen een aantal wakkere foto's geschoten en na even een flesje gedronken te hebben viel ze wederom heerlijk in slaap. Ze lag er echt zo ontzettend lief bij.
Haar papa en mama brachten ook een geweldig accessoire mee. Ik heb al heel veel knuffels voorbij zien komen, maar deze fluffy roze flamingo was voor mij nieuw. We konden deze er ook zo ongelofelijk leuk bij gebruiken.
Omdat de keuze om de foto's van Kim wel of niet online te posten bij de ouders ligt post ik alleen even een foto van de flamingo. Gewoon omdat ie zo leuk is!!

Veel geluk met jullie meisje!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten