dinsdag 13 maart 2018

Combi1 met Cirina en Hassan

En de tweede zwangerschapsreportage van zaterdag was die van Cirina en Hassan, oftewel, mijn buren! Zo leuk om ze opnieuw te mogen fotograferen en wederom omdat ze een kindje verwachten. In de winter zie en spreek je elkaar niet zo vaak en als je elkaar ziet ben je meestal goed ingepakt. Deze zwangerschap had ik dan ook totaal gemist, maar des te groter was de verrassing. 

Cirina schiet ook al aardig op want binnen een week of twee/drie hoopt ze haar kindje toch wel vast te kunnen houden. Caner en Eray, de twee beresterke zoons van Cirina en Hassan kunnen niet wachten om met hun broertje te spelen. Gewoon voor de hobby drukken ze zich op alsof het niets is. De spierballen zijn bij beide dus ook flink aanwezig. Dus ik verwacht dat dit kleine broertje er ook aan moet geloven als hij oud genoeg is. Haha... met twee van die lieve en stoere broers komt dat vast goed.

Ik vond het ontzettend leuk om het gezin nog eens te fotograferen en binnenkort doen we dat nog eens dunnetjes over alleen dan zijn ze echt compleet! Nu is de baby nog veilig bij mama, maar straks mag ik ook dit kindje fotograferen, YES! Ik vind dat altijd zo leuk! 
Tot snel weer.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten