vrijdag 22 december 2017

Vrolijk Kerstfeest!

Nog drie nachtjes slapen en dan is het kerstmis! De tijd waarin iedereen elkaar fijne dagen en gezelligheid toewenst. De tijd waarin het gaat om samen zijn en liefhebben. Helaas is dit niet voor iedereen weggelegd, maar toch wil ik iedereen een beetje opvrolijken en voorspoed, gezondheid, gezelligheid, gezelschap, liefde, genegenheid en een beetje geluk toewensen. En dan niet alleen voor kerstmis maar voor het hele komende jaar en het liefst nog lang daarna.

In het weekend van 11 november heb ik samen met mijn kerstelfjes heel hard gewerkt om maar liefst 36 mini-kerstfotoshoots te verzorgen voor enthousiaste, lieve en gezellige papa's en mama's die niets liever willen dan een leuke kerstfoto van hun kinderen en/of het hele gezin.
Ik wil dan ook iedereen die weer gekomen is dit jaar (en niet alleen iedereen die tijdens de kerstshoots is geweest, maar iedereen die dit jaar bij mij in de studio is geweest) heel hartelijk bedanken. Ik bedank jullie voor het vertrouwen wat jullie altijd weer hebben in mij. Het vertrouwen dat het goedkomt met de foto's van jullie gezinnen. Ik kan niet beginnen te omschrijven hoe trots het mij maakt als ik iemand voor de zoveelste keer mijn studio in zie komen lopen voor weer een nieuwe serie foto's. Jullie worden zo'n beetje familie. Heel erg bedankt, ik vind het nog steeds geweldig.

En natuurlijk een warm welkom voor alle mensen die dit jaar mijn studio voor het eerst wisten te vinden. Van harte welkom!

Maar ik stop met schrijven... ga maar gewoon genieten van de kerstfotoparade van het jaar 2017!!

Veel kijkplezier!

P.S. als je iemand mist op de foto, alleen de foto's waar ik toestemming voor heb zijn geplaatst.









































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten