zondag 31 december 2017

Combi deel 1 met Marian, Alvar, Isla en Jarvi

Twee jaar geleden mocht ik de tweede zwangerschap van Marian en Alvar fotograferen. Hun dochtertje Isla stal toen de show met de superschattige buiken foto. Nu is haar broertje die toen nog in de buik zat alweer twee jaar en nu komt er een nieuwe baby in het gezin.  Kleine Jarvi had even de tijd nodig om los te komen, maar toen hij eenmaal los was, was hij ook meteen niet meer te houden.

Hij vond het geweldig, vooral die blote buik, dat vond hij geweldig, hij was de eerste die zijn shirt omhoog had. Meteen schoot mij de foto van de vorige zwangerschap in gedachten en we deden een razendsnelle remake. En die is misschien nog wel schattiger dan de eerste, al vraag ik mij af of dat mogelijk is.
Toen ik vroeg wie van de drie de dikste buik had, stak Isla meteen haar hand op, gevolgd door mama Marian en Jarvi besloot even te met zijn hand de buik van mama te vergelijken met zijn eigen buik.
Klik.... en klaar, de foto is weer gemaakt. Zo leuk als de dingen zo op de plek vallen.

Maar Marian die tijdens haar derde zwangerschap weer zo prachtig is had een paar super leuke foto ideeën mee genomen, waar we met plezier mee aan de slag gegaan zijn. De "Ibiza" style foto van haar buik en de stoere zwart-wit foto op het laatst had ze ergens gezien en ze wilde graag zoiets proberen. Ik houd ervan om nieuwe dingen te proberen en de resultaten zijn weer erg leuk geworden al zeg ik het zelf.

Dit is tevens mijn laatste post van dit jaar en dus wil ik jullie allemaal een heel gezellige jaarwisseling toewensen en een mooi, gezond en leuk 2018 toewensen!! Maak er wat moois van mensen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten