zaterdag 16 december 2017

Combi2 Stephan, Mylaine en Luuk

Oh jeetje... al twee weken niet geblogd, dat is niets voor mij. En dat kwam niet omdat er geen shoots zijn geweest, integendeel, het was juist erg druk. Ik moet wel zeggen dat de meeste foto's die gemaakt zijn een verrassing waren voor kerst of verjaardag, dus die kon ik sowieso niet met jullie delen, maar deze shoot van twee dagen geleden die moet nog even, want ik denk dat papa Stephan en mama Mylaine met smart zitten te wachten op deze preview.

Baby Luuk kwam slapend binnen, maar dat duurde niet lang. Hij werd al bij de eerste foto's wakker en bleef wakker. Met grote ogen keek hij de studio rond. De eerste foto die ik van hem alleen schoot was meteen een fantastische glimlach. Wat wil je nog meer!

Zijn ogen bleven de hele shoot groot, ook nadat hij bij mama gedronken had wilde hij niet slapen. Dus gingen we vrolijk verder met dit lieve en gezellige kleine mannetje. Toen hij in het kistje met zijn konijntjes zat hebben we ook zo om hem gelachen, hij probeerde in eerste instantie met twee oogjes tegelijk naar zijn konijntje te kijken, wat ontzettend grappige maar nogal schele blikken opleverde. Maar kort daarna herstelde dat (scheel kijken is bij baby's overigens heel normaal, dat doen ze bijna allemaal) en schoot ik deze superschattige foto van hem.
Het is gewoon ontzettend knap van zo'n kleintje dat je zolang wakker blijf en daar ook nog eens gezellig bij bent. Vaak worden baby's huilerig, maar Luuk niet, die vond het allemaal wel prima, zolang hij kon zien wat er gebeurde. En zodra we klaar waren en hij lekker warm in zijn maxi cosy lag... tja, je raad het al. Hij sliep al voordat hij de studio uit ging. Luuk, ik heb van je genoten!!

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten