zaterdag 23 december 2017

Tweeling Charlotte en Rosalie

Vanochtend begon ik met een fotoshoot van de super schattige tweeling Charlotte en Rosalie. 1 jaar en 7 maanden oud zijn ze nu. Ik had erg veel moeite om de dametjes uit elkaar te houden en dan blijkt ook nog dat ze geeneens een eeneiige tweeling zijn. De meisjes hadden sowieso even de tijd nodig om te wennen aan alles, de studio, de lichten en aan mij.
Gelukkig duurde het niet heel lang. Zo grappig, na een poosje kwam Charlotte op mijn schoot zitten om te kroelen. Geweldig echt, niet praktisch natuurlijk, maar wel ontzettend leuk. Rosalie kwam los op het moment dat de kinderwagen in beeld kwam, want die vond ze toch wel heel erg interessant. Ze wandelde er de hele studio mee rond. Om de meisjes alleen tegelijkertijd op dezelfde plek te krijgen, dat bleek wat lastig. Maar vooruit, dan maar mijn photoshop skills aanspreken! Haha... en bovendien, los van elkaar zijn de meisjes ook super leuk, dus die foto's zijn sowieso goed gelukt.

https://www.in2pictures.nl/c-3873819/kinderfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten