vrijdag 29 december 2017

Geregistreerd partnerschap Delight en Raymond

Gisteren was ik bij wederom een belangrijk moment voor dit gezin. De zwangerschap van hun dochtertje Stacey mocht ik al fotograferen, daarna heb ik haar newbornreportage mogen schieten. Nu staan ze op een nieuw belangrijk punt in hun leven. Delight en Raymond zijn samen het geregistreerd partnerschap aangegaan. En waar het begon als gewoon even regelen en tekenen, draaide het uit op het gebruiken van een mooie zaal in ons Rotterdamse Stadhuis. En ja, als je daar dan toch bent, dan wil je ook wel wat leuks dragen natuurlijk en dan wil je ook niet met z'n tweeën gaan. Dus werd een select gezelschap mensen uitgenodigd om dit mooie moment samen te delen en ik werd ingehuurd om het geheel vast te leggen. Super leuk natuurlijk om deze manier steeds weer bij een gezin betrokken te zijn.

De versiering in en rondom het stadhuis was fantastisch en het weer ook best goed, wel heel koud maar het was droog en daar waren we erg blij mee. 

We hebben kort wat foto's gemaakt met de kinderen erbij en natuurlijk van het stel samen. Delight en Raymond ik ben blij dat ik dit weer voor jullie mocht doen. Geniet van dit voorproefje, de rest volgt later.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten