vrijdag 1 december 2017

Gezinsreportage met Mirjam, Steven, Carlijn en Marit

Gisterenmiddag heb ik het gezin van Steven en Mirjam mogen fotograferen. Het was al langer een wens van hun om een mooie gezinsfoto aan de muur te kunnen hangen. Alleen zelf lukt dat niet en de tijd vinden voor het plannen van een fotoshoot was nog even niet gelukt. Totdat er even geleden een mailtje kwam met een datum. En gisteren was het dan zover. Eindelijk gingen we een poging doen tot het maken van mooie foto's. Tja, een poging, want met twee kleine meisjes weet je maar nooit hoe het loopt. 
Kleine Marit zit geen seconde stil en hoewel Carlijn wel houdt van foto's maken is spelen toch ook wel erg leuk. Maarrrrr eigenlijk had ik binnen een half uur geschoten wat ik wilde schieten. Super leuke plaatjes van het hele gezin en de meisjes samen. Het ging allemaal zo gemoedelijk, makkelijk en eigenlijk als vanzelf, dat het voor mij echt een makkie was. Na dat half uur hadden ze in de gaten dat spelen toegestaan was, sterker nog gestimuleerd werd door mij en dat maakte het er niet makkelijker op, maar ik wist toen al dat ik de belangrijkste foto's al geschoten had. Ik kon er alleen maar meer bij schieten. En dat is best een luxe.

We sloten af met de familiefoto op de zwarte achtergrond en daarna heb ik de bellenblaasmachine nog even aangezet, wat de meiden wel erg leuk vonden. Ik heb weer genoten!

En bedankt Mirjam en Steven dat ik de uitverkorene was om jullie gezinsfoto's te mogen schieten.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten