dinsdag 28 maart 2017

Feest bij Abel

Afgelopen zaterdag was het groot feest bij Café-Restaurant Abel. Wil en Nel zijn beide 65 jaar geworden, daarnaast zijn ze 45 jaar getrouwd en dan bestaat ook het bedrijf Huisman Administratie nog eens 25 jaar. Als dat geen reden voor een feestje is dan weet ik het ook niet meer.

Er werd flink uitgepakt met champagne en hapjes. Daarna stonden er verschillende activiteiten op de planning. Je kon kiezen uit boogschieten, oudhollandse spelletjes, voetgolf, gewoon golf of je kon de hoogte in in het klimbos.
Het prachtige weer van afgelopen zaterdag was wel een hele fijne aanvulling op de feestvreugde. Daardoor is alles toch net even leuker. Na alle activiteiten stond er nog voor alle genodigden een heerlijk buffet klaar, waar volop van genoten werd.

Ik was door Kitty de dochter van Wil en Nel uitgenodigd om het hele spektakel vast te leggen. Een ontzettend leuke klus, waar mijn dochter Naomi mij perfect bij geholpen heeft. We hadden alleen 1 grote challenge die dag.
Ze wilde namelijk heel graag een groepsfoto van de totale groep. Alleen de groep bestond uit zo'n 200 mensen! Oke.... ik heb maar even de microfoon van de band geleend om iedereen in ieder geval buiten te krijgen. Na een poosje hadden we iedereen op de juiste plek en hebben we de foto geschoten. Pfffiew, dat was wel mijn grootste groepsfoto ever! Maar met het ondergaande zonnetje zeker geen verkeerde. Dan zul je ongetwijfeld sommige mensen niet of minder goed zien, maar dat is dan ook echt niet te overzien uiteraard. Na de groepsfoto zijn we snel weer naar binnen gegaan, omdat het zodra de zon onderging toch wel echt fris werd. Maar wat was het een gezellige middag/avond. Ik heb alleen maar lachende en stralende gezichten gezien.
Kitty, bedankt dat ik dit voor je mocht doen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873922/groepsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten